Aamiin Ya Rabbal Aalamiin


ya ALLAH! disaat ini aku benar-benar terasa hanya ENGKAU segalanya..ya ALLAH! mungkin ini kasihMU kepadaku...

aku pohon kekuatan..KAU berikan aku ujian..
aku pohon kesabaran..KAU berikan aku dugaan..
aku pohon cintaMU dan selalu dekat denganMU..
KAU berilah aku kekuatan dan ketabahan buat bekal dalam menempuh segala yang mungkin.

ya ALLAH! jika inilah jawapan pada doaku..ku masih memohon..
ku mohon agar ENGKAU terus berada di sisi..memandang aku dengan kasih sayangMU..memberikan aku jalan untuk menghadapinya..
ku mohon agar KAU tuntuni setiap langkahku agar ku tak tersasar di tengah jalan..
ku mohon agar KAU terus berada dalam hatiku.. agar aku dpat melihat semua ini adalah dariMU.. agar aku dalam menerima semua ini dengan hati terbuka.. dengan senyuman.

ya ALLAH! berilah aku kekuatan, kesabaran dan ketabahan..ujian ini tidak seperti ujian yang KAU timpakan buat Nabi & RasulMU.. aku hanya mampu bermohon agar KAU sentiasa bersamaku.. tidak membiarkanku melangkah sendirian.. tidak dalam sekelip mata @ kurang dari itu.. nescaya aku akan lelah dan lemah.

0 share with mummy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...