Aamiin Ya Rabbal Aalamiin

dicari mencari tercari!

ok!! tajuk pelik.. memang susah nak paham.. apetah lagi nak memahaminya.. jadi ia memerlukan masa yang lama untuk paham atau korang tak akan paham sampai bila-bila.
kadang2 orang baca kisah dan coretan pada sesuatu artikel.. tak kiralah di blog, status facebook dan sama waktu denganya..tapi bila ada orang yang lebih pandai mentranslate kan penyampaian org yang menulis itu sudah kire bebal!!!!
diingatkan disini.. korang tidak perlulah bersungguh2 mengtokok tambahkan apa yang orang itu tulis.. dan korang tak payahlah memandang terlampau kedepan apa yang orang itu sampaikan.. sampai pening2 kepala sebab yang menulis kadang2 tak sakit kepala pun yang korang punya berfikir sampai tak datang bulan berbulan2 tu kenapa..??

cukuplah ianya hanya sekadang coretan yang korang patut baca dan biarkan begitu saja.. tak payahla nak simpan dalam kepala otak korang memikirkan nya sampai habis jeragat satu muka! tak ker menyusahkan name nyer tu.. kalau si penulis memberi tips atau nasihat tak per la gak yang korang nak simpan dalam kepala otak tu..
Dah lah aku pun malas nak cite panjang... bak kata nabil.. lu pikir lah sendiri... dosa lu tanggung sendiri.... itupun kalau lu tahu apa yg lu buat tu dosa...!!!

*** "rumah terbakar nampak api.. hati terbakar siapa yang tahu"..


credit/sumber: kenshiro

0 share with mummy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...