Aamiin Ya Rabbal Aalamiin

08.08.08

Today is 08.08.08, i take this opportunity to wish Everybody stay Healthy. Hope all my bloggers fren can Live Happily , Harmony , Peace and Respect each other.


psst:... saje je nak abadikan date 08.08.08 ni dlm entry aku.. sebenarnya setiap hari, aku juga sentiasa doakan semua kawan2 ku hidup sihat sejahtera! amin..!


9 share with mummy:

ita.itu said...

sib baik sy x ngandung..kalo x hr ni gak sy nak branak..kah.kah.kah

manje said...

salam mummy

hehe :) angka yg mudah nak ingat...

IBU KUMBANG said...

hehe nasib baik dah kahwin kalu x ari ni gak ajak sesape kahwin.. hehe.. (ikut ita... tapi alter sikit)

K.Jah said...

mummy kena tag...hehehe

IdaShah said...

tq mummy sy pon doa kn mummy

Mummy said...

ita.. lain kali sebelum 'TIDO' tengok calender dulu tau.. hohohohoh!

manje.. number tu cute sgt kan.. hehehe

ibukumbang..kalau mummy kawin hari ni, rasanya jadi pengantin paling tertua dunia lah kan.. hohohohoh!

kjah.. ok yang nanti balik mummy buat ya..

idashah.. muahhhzz sayang ida!

shafa said...

Amin Mummy InsyaAllah...

cendawanintim said...

mekasih mami...

tuk mami jugak yer..sama2 ler mendoakan antara satu sama lain...

cantik kan tarikh tu..

dakgilachoc a.k.a nani said...

cantikkan tarikh tu...pasni nak tunggu 09.09.09 lak...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...